Εξομολογήσεις μιας γυναίκας : Είμαι το ένα σου, θα γίνεις το μηδέν μου?

Πριν από ένα χρόνο περίπου έγραψα κάποια θέματα για το klik.gr . Αν και στην αρχή η συμφωνία μας ήταν να γράφω για μόδα, από την πλευρά μου αθέτησα τον λόγο μου και τους έστειλα το κείμενο που θα διαβάσετε παρακάτω. Σήμερα το πρωί το είδα εντελώς τυχαία μπροστά μου, το ξαναδιάβασα, συγκινήθηκα και το ανεβάζω κι εδώ :
Θέλω να εξομολογηθώ ένα μυστικό μου. Τα βράδια, όταν δεν μπορώ να κλείσω μάτι γιατί οι σκέψεις μου πέφτουν η μια πάνω στην άλλη, πιο βαριές και από εμένα την ίδια και με πλακώνουν, σας παρακολουθώ. Ανοίγω τον υπολογιστή και ξεκινάω να χαζεύω digital ζωές. Δομημένες σε όλα τα social media, φτιαγμένες από εσάς για εμένα, γεμάτες φωτογραφίες, σκέψεις, στιγμιότυπα, κριτικές, αρνήσεις και καταφάσεις. Στα ατελείωτα βραδινά timeline που σκρολλάρω κάτω και πιο κάτω και ακόμη πιο κάτω, αυτό που με ιντριγκάρει περισσότερο είναι η αγάπη, ο έρωτας.
Χιλιάδες φωτογραφίες που φανερώνουν συναίσθημα. Αμέτρητα αποφθέγματα για να καταλάβει ο άλλος πως είναι ο αποδέκτης του έρωτά σας. Τόσες ώρες, τόσα μα τόσα χτυπήματα στα πλήκτρα του υπολογιστή για να παρουσιαστεί αυτή η e-αγάπη, αυτό το ψηφιακό πάθος. Και τότε σκέφτομαι πως σε αυτό τον κόσμο των social media που σουλατσάρουμε όλοι καθημερινά, που εκφραζόμαστε, που βριζόμαστε, που πολιτικοποιούμαστε, που κάνουμε φίλους, που αγαπιόμαστε και που ερωτοτροπούμε, όλα αυτά, όλα όσα γράφουμε, όλα όσα δείχνουμε, οι φωτογραφίες μας, τα βιντεάκια μας, όλα είναι ένας κώδικας που αποτελείται από τα εξής δύο : από το 0 και το 1.
Πόσα 0 θα πάρει το πάθος σου για μένα αν ανεβάσω 28 φωτογραφίες λατρείας και πόσους άσσους θα εισπράξω αν σου γράψω «Σ’ ΑΓΑΠΩ» με κεφαλαία? 7 τραγούδια αν σου πω , πόσα μηδέν και ένα θα καταναλώσω? Δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά αλλά ζούμε ένα ψηφιακό πάθος, είμαι το ένα σου θα γίνεις το μηδέν μου in real life ή θα ξενερώσουμε και οι δύο κάτω από τις επαναλαμβανόμενες συνθήκες τις πραγματικότητας...? Και κάπως έτσι με πιάνει το ξημέρωμα και πάω να ετοιμάσω καφέ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις