Εξομολογήσεις μιας γυναίκας : Η φούστα που ονειρεύτηκα σε ένα παραμύθι.....

Πριν από καιρό συμμετείχα σε ένα μονοήμερο σεμινάριο μόδας. Ένας εκ των ομιλητών ήταν και ο κορυφαίος make-up artist, Freddy Kalobratsos. Αφού μας έκανε μια εισαγωγή για τα do's και τα don'ts στο μακιγιάζ (καλά, όλα τα don'ts έκανα και δεν το ήξερα) περάσαμε και στην γενικότερη εικόνα. Μας είπε λοιπόν ο καλός κύριος Freddy ότι παλιά οι κυρίες πήγαιναν σε μοδίστρες με τα φιγουρίνια ανά χείρας και έδιναν παραγγελία "Αυτό το φόρεμα θέλω Αγγελικούλα να μου φτιάξεις". Και καθόταν η Αγγελικούλα και το έφτιαχνε, το φορούσε η μαντάμ και όταν την έβλεπαν οι υπόλοιπες, έλεγαν : "Τι όμορφη που είσαι"..Προσέξτε, δεν της έλεγαν "Τι ωραίο φόρεμα" ή "Τι ωραία μαλλιά" κ.λ.π. Της έκαναν φιλοφρόνηση για την όλη εικόνα. 
Βλέποντας μια μέρα στο Meet Market τις ΤuΤu φούστες που φτιάχνει η Joanna Misseli, αυτή η φράση/εικόνα της συνολικής ομορφιάς ήρθε αμέσως στο μυαλό μου. Σκέφτηκα πως αυτή η φούστα είναι ένα κομμάτι που μπορείς να επενδύσεις και να αναδείξεις τόσο ωραία το γενικότερο σύνολο ή αλλιώς τον τρόπο που παρουσιάζεις τον εαυτό σου προς τα έξω. Πιάσαμε κουβέντα με την Joanna και είχε πολύ πλάκα γιατί η αγαπητή σχεδιάστρια από αλλού ξεκίνησε και αλλού κατέληξε. Από τα παιδαγωγικά βρέθηκε ανάμεσα στα τούλια, στα ψαλίδια και τις κλωστές. Βέβαια, κατά μάνα κατά κύρη, γιατί και η μαμά και  η γιαγιά είναι τρανές στη μοδιστρική. Άρχισε λοιπόν και το Joannaκι να φτιάχνει αρχικά statement accessories (ωραιότατα και αυτά) αλλά παράλληλα ψαχνόταν και για κάτι πιο grande. Και εγένετο TuTu! To καλό με αυτή την φούστα είναι ο ανατρεπτικός της χαρακτήρας. Ναι, καλά διαβάσατε. Αν είσαι ροκ κοριτσάκι σε προκαλεί να την φορέσεις με τακούνι. Αν είσαι downtown beauty με το τακούνι να είναι η προέκταση του ποδιού σου σε προκαλεί να την φορέσει με sneakers. Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία, σκέφτηκα και αρκετά ρομαντικά πράγματα όταν την πρωτοείδα (την γιαγιά μου σκέφτηκα βασικά που ήταν κοκέτα) και ορίστε πως την φόρεσα : πήρα ένα πουκάμισο της μαμάς μου που το είχε ράψει sur mesure, τα γάντια είναι της γιαγιάς μου και η τσάντα επίσης, από την Βενετία (vintage). Tα nude heels είναι Caractere, τα γυαλιά μου Rayban και το μουσικό background του σημερινού post αυτό. Joanna Misseli, take me to another era!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις